HOŞ GELDİNİZ
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
HENÜZ ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?
Kolayca üye olabilirsiniz.

İptal ve İade Şartları

DİKKAT: Özellikle ambalajında hasar bulunan ürünleri mutlaka "Hasar Tespit Tutanağı" tutturarak teslim alınız. Kargo görevlisinin tutanak tutmaktan kaçınması halinde mümkünse ismini bize bildiriniz ve ürünü kesinlikle teslim almayınız. 

İade talebinizi ürününüzü tarafımıza göndermeden önce aşağıda belirttiğimiz linkten de bildirebilirsiniz. Bu linkteki forma sadece üye girişi yaptığınızda ulaşabileceğinizi hatırlatırız. Sitemiz üzerinden yapacağınız kayıt formunun bir çıktısını alarak ürünü Yurtiçi Kargo KARGO firması Şirket Anlaşma Kodumuzu belirterek karşı ödemeli olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. Anlaşmalı olmayan diğer kargo firmalarıyla gönderilen iadelerde ücret tarafınızdan ödenir.

İADE ÜRÜNLERİNİZİ MUTLAKA ÖNCEDEN TARAFIMIZA BİLDİRİMDE BULUNARAK GÖNDERİNİZ!
Arıza/İade/Değişim Bildirim formuna  İLETİŞİM BİLGİLERİ sayfamızdaki haritanın altında bulunan   http://www.senkop.com.tr/iletisim  linkinden ulaşabilirsiniz. Bu bölüme sadece üye girişi yapan ziyaretçilerimiz ulaşabilmektedir.
Cayma hakkı süresi içerisinde iade etmek istediğiniz ürünlerinizi; Yurtiçi Kargo ile "İlk Belediye Cad  No:23 Tünel Beyoğlu” adresindeki firmamız genel merkezine göndermeniz gerekmektedir. Başka adreslere yapacağınız gönderiler teslim alınsa dahi iade işlemine başlanmayacaktır. 
İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (Örnek: orijinal kutusu parçalanmak veya yırtılmak suretiyle açılmış veya üzerine yazı yazılmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, ithalatçı/üretici firmaya iade edilebilir olmayan veya başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza, ses  kartları, teller vs.)
Ürünlerin çizilmesi muhtemel bölümlerini (ekran, manyetik, pickguard vs)  koruyan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Cihazda çizik, hasar, darbe, sıvı teması vs. olmamalıdır.
Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
Ürün kutusu açılan iadeler servis raporuna müteakip yapılmaktadır
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arzedebilen ürünler örn : kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık, nefesli saz kamışları, doğrudan ağız ile temas eden sazlar vb.), tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir  ürünler,  hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.
   
İade İşlemleri
Yukarıda belirtilen şartlara uyan iadenizi; web sitemizin iletişim bilgileri sayfasında bulacağınız İade/Arıza Bildirim bağlantısındaki iade bildirim formunu doldurarak, ürünün orijinal ambalajının hasar görmesini önleyecek şekilde tarafımıza gönderdikten sonra tarafımıza ulaşan ürününüz incelenir, (gerekirse ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya) test etmeleri için gönderilir. Bunu takiben iade işlemi başlatılır. Ücret iade işlemlerinin süresi 3 ila 7 gün arasında değişmektedir. İade departmanı tarafından incelenen iadeniz için sizinle irtibat sağlanarak, tercihinize göre yeni ürün gönderimi, para iadesi veya hediye çeki oluşturulması işlemlerinden biri gerçekleştirilir.

 

İade talebinizi 0850 305 30 20 numaralı telefona veya bilgi@senkop.com.tr e-posta adresine önceden bildirerek geri gönderim için kullanacağınız Yurtiçi Kargo  Şirket Anlaşma Kodumuzu isteyiniz. Bu kodu kargo görevlisine bildirerek iade ürünü hiç bir ücret ödemeksizin gönderebilirsiniz.


IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.